Veelgestelde vragen

- Wat zijn de levertijden?
  • Nederland: De gepersonaliseerde artikelen worden binnen 5 werkdagen geleverd. 
  • België: De gepersonaliseerde artikelen worden binnen 5 werkdagen geleverd. 

De levertijd op de productpagina is bepalend! Echter, blijft de levering afhankelijk van de bezorgdienst en kunnen we levertijden niet 100% garanderen.

- Zijn de reviews betrouwbaar?
  • We vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over onze producten en service. Onze beoordelingen worden daarom, onpartijdig, beheerd door WebwinkelKeur.

    Webwinkelkeur heeft maatregelen getroffen om de echtheid van reviews te garanderen. Welke maatregelen dit zijn lees je hier.

    Onze klanten worden niet beloond voor het schrijven van reviews. Er worden geen kortingen of andere cadeautjes gegeven.

    Klik hier om meer te lezen over echtheid van reviews!

- Wat gebeurd er als een ingestuurde foto niet geschikt is voor een gepersonaliseerd product?

Indien een foto niet geschikt is voor een van onze gepersonaliseerde producten, nemen wij altijd contact met je op. Wij zullen je advies geven en uiteraard verder helpen om het beste resultaat te krijgen. Daarom is het belangrijk om goed je e-mails in de gaten te houden, ook het ongewenste postvak.

- Zijn er bijkomende kosten als ik een eigen foto, of een product bestel dat niet op voorraad is?

Nee! Bij de Mvp Shop hoef je geen rekening te houden met bijkomende kosten zoals invoer-btw of inklaringskosten van de douane, onze pakketjes worden allemaal vanuit Nederland verzonden.

- Zit er een gebruiksaanwijzing bij de maanlamp?

De maanlampen worden geleverd met een gebruiksaanwijzing voor de maanlamp en voor de afstandsbediening (16 kleuren). Ben je de gebruiksaanwijzing kwijt? Dan kun je deze vinden op de productpagina onder het tabblad “handleiding”.

- Wat gebeurd er met mijn ingestuurde foto na de bestelling?

Zodra u de bestelling heeft ontvangen bewaren wij de foto maximaal 30 dagen en worden de foto’s daarna verwijderd. Meer informatie over privacybeleid.

- Ik ben niet in staat om het pakket te ontvangen vanwege werk of vakantie.

Goed nieuws! Bij het afrekenen kunt u kiezen tussen ‘afleveradres‘ of ‘servicepunt-levering‘, zodat u zelf kunt bepalen wanneer u het pakket ophaalt. Let er wel op dat u dit binnen één week doet, omdat de bezorgdienst het anders terugstuurt naar de afzender.

- Hoe snel reageert MVP Shop op mijn bericht?

Op e-mails of berichten via het contactformulier wordt binnen 24 uur gereageerd, via Whatsapp reageren we binnen enkele uren binnen de openingstijden.

- Kan ik mijn bestelling annuleren of retourneren?

De gepersonaliseerde producten die u via deze webwinkel koopt worden op maat volgens de door u ingevoerde specificatie gemaakt. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief en kan niet worden geannuleerd of geretourneerd. Meer informatie over retourneren.

- Heb ik garantie op mijn aankoop?

We zouden MVP Shop niet zijn, als je die niet zou hebben! Klik op de link voor meer informatie over de garantie.

- Ontvang ik ook een factuur van mijn bestelling?

Ja, u ontvangt de factuur van uw bestelling altijd per e-mail zodra de bestelling klaar is voor verzending.

- Is het veilig om te bestellen via de website?

Ons webadres begint met https:// in plaats van met http://. De ‘s’ staat voor ‘secure’ (veilig). Ook zie je een slotje in de adresbalk staan. Dit betekend dat de verbinding veilig is. Voorbeeld: https://mvpshop.nl/ op deze manier wordt de website geopend. Als dat niet het geval is, klopt er iets niet en willen wij je vragen om gelijk even contact met ons op te nemen.

Heb je het antwoord op je vraag niet kunnen vinden?

Klik op de onderstaande contactknop en maak gebruik van onze diverse contactmogelijkheden. Onze klantenservice staat voor je klaar!